Cum organizezi o campanie promoțională?
La final de sezon estival, organizarea unei campanii promoționale reprezintă cea mai bună soluție pentru a vinde produsele rămase pe stoc. În același timp, este o modalitate ingenioasă de a ajunge la un public cât mai diversificat.
Se zice că luna august e luna reducerilor, iar clienții abia așteaptă să profite de promoțiile exclusive ale brandurilor. Tu nu te-ai pregătit încă? Nu-ți face probleme – alternative există, trebuie doar să știi cum și când să le pui în aplicare. Dacă ai rămas în pană de idei, dar îți dorești să-ți surprinzi plăcut audiența, descoperă în rândurile de mai jos câteva sfaturi utile.
Sfaturi pentru o campanie promoțională reușită
Dacă vrei să impresionezi potențialii clienți într-un mod autentic, ar fi bine să renunți la clasica promovare online. Este cea mai la îndemână strategie în momentul de față, dar nu mai poate da roade în lipsa unei abordări palpabile. Cel mai bine ar fi să optezi pentru un mix între cele două medii – online și offline. Rezultatele se vor vedea în mod sigur, dar nu uita să:
- Apelezi la serviciile unei agenții de hostess Bucuresti – Ai reduceri picante pe site sau vrei să faci loc unui stoc nou? Fă anunțul într-un mod inedit – organizează o campanie BTL și contactează o agenție cu experiență în domeniu. Amplasează standul în zone de interes pentru publicul țintă și lasă-te pe mâna profesioniștilor pentru a alege personalul potrivit.
- Segmentează-ți precis publicul și setează-ți câteva obiective SMART – Pe lângă creativitate, trebuie să-ți pui la bătaie și viziunea pragmatică. Gândește-te cui te adresezi și la ce rezultate vrei să ajungi. Vrei să îmbunătățești reputația businessului tău sau vrei să atragi mai mulți clienți dispuși să cumpere? Adresează-ți astfel de întrebări înainte de a începe campania.
- Te orientezi către butaforii și decoruri inedite – Creează un stand care să atragă toate privirile și care să-i determine pe prospecți să se oprească. Aici vei avea nevoie și de prezențele inconfundabile ale unor hostesse pregătite în domeniu. Nici helperii nu pot lipsi din peisaj – te vor ajuta cu transportul și manevrarea echipamentului.
Idei de campanii promoționale
Înainte de a contacta o agentie hostess și a alege personalul potrivit pentru campanie, e necesar să știi deja ce vrei să obții. În industria versatilă a publicității, orice e organizat pe ultima sută de metri nu funcționează.
Așadar, pentru o campanie promoțională pe final de vară te poți orienta către următoarele tehnici:
- Giveaway-uri și tombole offline – Oferă coduri de reducere de minim 20% reducere pentru a stimula creșterea conversiilor. Astfel, vei putea vinde rapid stocurile vechi și le poți prezenta pe cele noi.
- Concursuri și quiz-uri interactive – Premiază-i pe cei care vor să răspundă la câteva întrebări despre brandul tău. E o modalitate numai bună de a crește brand awareness-ul.
- Campanie de tipul Cumperi unul, primești încă unul gratis – Eventual, oferă-le mostre înainte de a încerca produsele pentru a le asigura mai multă încredere în privința achiziției. Oferă, de asemenea pachete promoționale back to school pentru elevi și studenți.
Vara s-a încheiat, dar oportunitățile de promovare sunt la fel de diversificate. Cel mai bine ar fi să optezi pentru o campanie BTL și servicii de hostess evenimente pentru a spori vizibilitatea brandului.
Astăzi, experiențele autentice contează mai mult decât crezi. Cu o simplă promoție nu ai șanse să impresionezi, dar cu o idee inedită de interacțiune sigur îți vei da pe spate audiența.
Pune și tu în aplicare sfaturile de mai sus, iar avantajele nu vor întârzia să apară!